hnmk Arkadaslar meraba ben yaklaşık 2.5 ay önce sezeryan dogum yaptim dogum yaptığımdan bu yana hiç bi sıkıntım olmadi ama son iki üç gündür bir mide bulantim var sezaryanla ilgili olabilirmi acaba?
Aryaveannesi22 hnmk hayır zannetmem bende sezeryan oldum böyle sıkıntım olmadı ya üşüttünüz yada gebelik olabilir
Mlkmsl hnmk ben de 18 temmuzda sezeryan yaptım. İki üç gündür mide bulantısı ve çok afedersin ishal durumum vardı. Bu sabah bir uyandım regl olmuşum. Belki sizin de regl geliyor olabilir
Poncikkkk hnmk sezeryanla alakası yok üşütmüş olabilirsiniz farklı bişey yemiş olabilirsiniz psikolojikte olabilir bu durum gebelikte olabilir
Ooozzzgggeee hnmk ben yapalı üç ay oldu böyle bir sorunum olmadı çok fazla sırtım ağrıyor onun dışında şikayetim yok
B1elf Ooozzzgggeee hiç yaptırmadım ama sezeryan doğum sonrası vücutta kalan rahatsizliklar için hacamat oneriyolar bir dene istersen
Sare-10 hnmk 2 ay oldu böle bır sıkıntım olmadı havalar değişiyor üşütmüş olabılırsın mıdenı bozmuş olabılırsın. Sezeryan ile ilgılı degıl
B1elf hnmk gebelik yada üşütme tarzı birseydir iki sezeryanim var ikisinde de olmadı ha olsa bence 2 buçuk ay sonra olmazdı