Kızlar oğlum neredeyse iki üç aydır mukuslu ve sulu yapıyor tuvaletini arada birde köpüklü oluyor ,geçen hafta doktora götürdük test istedi ama oğlum hergün yapmıyor tuvaletini bazen bir haftayı buluyor yaptığında da mesai saatleri dışına denk geldi genelde😅yani teste goturemedim bir türlü tuvaletini içim rahat değil hiç niye böyle olur yaşayan var mı? Kan olmuyor bu arada tuvaletinde çok şükür sadece mukuslu