ialbayrak98 benim hatırladığım en kötü ataklardan yani en kötüsü 9 ay civarı olandı diğeri de 4 ay o ataktan sonra uyutamadım ve ayağımda sallamak zorunda kaldım hatta yanımızda uyutmaya o zaman alıştı çünkü o kadar çok ağlıyordu ki kalkıp beşiğinden defalarca alıp emzirmek zorunda kalıyordum .