Merve68681 palm yağı neredeyse tüm mamalarda bulunuyor. Palm yağı olmayanlarda ayçiçek ya da kolza oluyor bunlar da palm yağı ile aynı olay denilse yanlış olmaz. 200derece üzerinde tüm yağlar(yazdığım yağlar dahil)aynı sıkıntıyı çıkarıyor,zararlı oluyor, mamalar bu sıcaklığa ulaşmıyor yapılırken. Avrupa bu konuda izinleri çok sıkı olan bir bölge orada bile araştırma yaptım, gittiğimde Viyana’da Almanya’da doktorlarla konuştum. Anne sütü yoksa geri kalan tüm mamalar aynıdır diyor herkes. Kendinizi boş yere germeyin tabiki süt yetmiyorsa mama vereceğiz. Hipp alın içiniz rahat edecekse organik olsun adı diye, onda da organik palm yağı var. Kendinizi üzmeyin.