Nazgok beniö bebeğimde aynısını yapmıştı. Göğsüm kanadı kaç gün emziremedim. Tek göğüs emiyordu çünkü. Tekrar emzirmeye başladığımda bir elimle koltuk altından tutuyodum. Isıracağını hissettiğim anda dürtüyodum ısırmıyordu. İşe yararmı bilmiyorum ama bizde işe yaramıştı