Herkese merhaba. Kızımı geçen hafta kreşe yazdırdım. Hem 1 aylık parasını hem kırtasiye masrafını ödedim. Bu hafta bir ablayla görüştük, çocuğa bakmayı teklif etti. Kreş süreci kızımı çok zorluyor. Geçen haftadan beri uyumuyor her şeye ağlıyor ve saldırgan hareketler sergiliyor. Ablayla da çok iyi anlaştı. Bu hafta kreşten almayı düşünüyorum. Ödediğim parayı geri alma şansım var mı. Daha önce yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz?