Rozalinda Kizlar gulmeyin ya ben kac no alacagimi bilemedim. Botlarin ucu sert oluyor parmaklarini hissedemiyorum. Bir de benim oglanin sag ayak soldan bi cm kisa. Denetmiyor da zaten aglarken deniyorum.sizin 2,5 yas erkek bebeginiz kac no giyiyor bot u?
papatyam-34 Rozalinda üstte kalsın benim de pek bilgim yok ama ayak tabanını ölçüp ona göre alsanız olmaz mı hatta ayak taban ölçüsü 22 numaraya denk geliyorsa 23 alırsınız kalın çorap giydiğinde falan ayağı rahat eder sıkmaz 🤔
Ygtoglm-- Rozalinda valla o belli olmuyor ki Yapısal bi durum . Benim oğlum tam 2 buçuk yaş. 26 aldım tam oldu . Ayağı büyük. Ama arkadasın oğlu aynı yaşta 24 giyiyor mesela
Rozalinda BuzluKahve Klymeneninatlasi Ygtoglm-- lceLady livanurvealpinannesi61 papatyam-34 cok tesekkur ediyorum kizlar hepinize. Sanirim 24 25 uygun olacak yarin bidaha bi gidecegim almaya bakalim
livanurvealpinannesi61 Rozalinda oğlum 33 aylık kalıptan kalıba fark oluyor şuan ki 25 numara bakıcam olmazsa 26 numara alıcam