papatya09_ Oğlum sürekli emmek istiyo seçmeye başladı ben yediriyorum yemiyo kendi yemek istiyo gece sık uyanıp emmek istiyo
Ozlem2904 papatya09_ bebeğinizin ayını direkt yazsanız daha kolay olurdu :) dönemsel olarak yeme reddi oluyor bebeklerde eline verirseniz daha iyi yiyebilir