Benimki bu ara uyumuyor sürekli uyanıyor hiç böyle değildi 12 aya kadar 15 20 kelimesi var ama tam çıkaramıyor mesela teyze teydee gibi al aç at bunları güzel söylüyor hala baba demiyor (babaüzgün) 🤣 yürümeyi bıraktı düşerek koşuyor . Hayvan taklidi yapıyor çok gülüyorum . Saklanmaya bayılıyor koltuklara çıkıyor hep peşindeyim çekmece dolap favorisi zaten kendinden büyüklerle daha uyumlu kendi yaşıtı ya da küçüklerle anlaşamıyor yaklaşmıyor bile niye bilmiyorum:) hala iki uyku yapıyor dışarda bazen uyumuyor teke düşüyor . Bebek arabasında durmak istemiyor artık . Arabaları severdi bu ara pek ilgilenmiyor kitaplarından da sıkıldı yeni kitaplar almak gerek hepsinin içeriği benziyor aslında Farklı arıyorum . Legoları seviyor oynuyor . Dışarıya çıkmaya bayılıyor ayakkabılarını kendisi giymeye çalışıyor tabi giyemiyor 🤣 sanırım en tatlı dönemi ama en yaramaz dönemi de ısrarcı inatçı olmaya başladı istediği olmayınca kendini yerlere atıyor valla şimdiden . sizde durumlar nasıl .