Ez_gii avrupda hastanede dagıtalan emzik diye bisey yok. Avrupadayız baska ülkedende arkadaslar var. Öyle bisey yok. Belki baglı oldugu ene eşantiyon ürün veriyo onların içine koymuşsa evet. Ama dağıtılan bi ürün zaten kaliteli olmaz sırf bu yüzden aldıysanız bilgilendirmek istedim. Onun post sahibi icinde; ilk kızım damaklı avent tuttu. Ama emzigi kayboldukca her model emzik denedim hepsinide tuttu emme refleksi baha kuvvetliydi istegide vardı. İkinci kızıma özel agız yapısını bozmayan bi emzik aldım bayagı pahalı zaten bilinen bir marka degil dis uzmanları tarafından özel üretilmis. Neyse hayallerle aldım asla tutmadı. Her modeli denedim yine tutmadı. Baglı bulundugum ebem bi posette eşantiyon ürünler vermişti içinde frigg-bibs marka emzik vardı asla kullanmam diyordum cünlü silikon rengi sarı ne bileyim emzik zararlı olmasına ragmen itici gelmiyor ama bu direk itici gelmisti gözüme. Neyse deneyeyim dedim az az tuttu. Suan uykuya gecislerinde veriyorum baya kisidende duydum baya kolay tutuyor bebekler dedi. Ayrkca emzik arastırmamdada bisey daha ögrendim bebeklerin dilinde mide bulanma yeri cok öndeymis o yüzden emzik en kadar uzun olursa o kadar kolay emiyormus midesi bulanmadan. Büyük boy 6-12 almak gerekirmis