MutluY_E bende 15 aylık aynı durumdayım hiç uyanan bir bebek değildi 2 3 aydır azı dişlerden sonra meme ile destekledim gece böyle oldu . Ben memeyi kesmeyi düşünüyorum çünkü gündüz emmiyor desem yeridir uykuya geçerken sadece azaltmayı denedim ama bir garip durumumuz mesela gece memeyi tutmadan uyumuyor emmesede o meme açık olacak dokunacak ucuna arada uykusu hafifliyor hemen emiyor vermezsem çok ağlıyor hani bildiğin arsızlık ağlaması çok sinir bozucu bu gece mesela sürekli uyandı 6 da kalktı bi daha uyku yok .