Alparslan98 ben 5 buçuk aylıkken baktım çişli bez sayısı 1e 2ye düştü çocuk sürekli huzursuz ağlıyor başladım gerçektende açmış doymuyormuş. Sen etraftakiler erken başladı diye başlama her çocuk kendine özeldir o zaten sütün yetersiz gelmeye başladığında sana sinyaller verecek acele etmene gerek yok