Angel_23 Merhaba bebeğim hasta antibiyotik kullanımı başladık iki gün çok ateşliydi şimdi ise alnı enksesi yanakları soğuk oluyor acaba iyileşmemi başka.bşy.mi
Angel_23 pinkooo_02 teşekkür ederim alnı ensesi buz gibi olyo hafif terli gibi olyo korkuyorum bende 😔
Angel_23 pinkooo_02 oda derecesi gayet iyi üzeride iyi güzel giydirdim bilmiyorum olmadı doktora götürmek😔
pinkooo_02 Angel_23 yok canim zaten ilaç vermiş ilaçlarını düzenli ver dediğim gibi ya üşüyor yada terleyip vücudu soğuyor