Helbetyakalayamambeyefendi konuşun, sürekli anlatın. Aniden olmamalı, şimdiden kendinize birkaç hafta veya 1-2 aylık süre belirleyin, bu süre içinde de sık sık sık büyüdüğünü, memeye ihtiyacı kalmadığını, zaten sütün de artık biteceğini söyleyin. Ben yaklaşık 5-6 ay kızıma bu şekilde anlattım, meme emerken bile ‘yakında memeye bay bay diyeceğiz di mi’ diyordum, kızım da başını sallayıp onaylıyordu. Son 1 hafta kendime hedef belirledim ve geri sayım yaptım ‘3 gün sonra memeye bay bay diyeceğiz, 2 gün sonra memeye bay bay diyeceğiz’ diyerek son gün de sabah uyandı, meme istedi, “bu son” deyip gülümseyerek emzirdim. O gün bütün bir gün meme hiç istemedi, gece uyurken de kucağımda salladım, meme hiç istemedi. İlk 5 gün saabhları uyandığında meme isteyip mızmızlandı, her seferinde sarılıp artık büyüdüğünü, memede süt bittiğini ve onun artık memeye ihtiyacı olmadığını söyledim. 6. günün sabahında da artık meme istemedi. Sadece sabır, zaman ve şefkat gerekiyor. Kolay geçirmenizi dilerim🌸