Kızım 4,5 aylık 2 gündür inanılmaz huysuz sürekli ağlama krizlerine giriyor hep kucakta durmak uyumak istiyor. Damaklarını sürekli omuzuma sürtüyor yüzümü ısırmaya çalışıyor çıldırırcasına o yüzden diş sıkıntısıdır diye düşündüm bu dönemde bebişlerinizi rahatlatmak adına neler yaptınız. Birde aşağı yukarı diş çıkarmaya ne zaman başlıyorlar. Bizimki 3. ayda kaşınmalara başladı şu 2 gündürde saldırmaya başladı herşeyi ağzına sokup deli gibi kaşıma isteği var