Yaseminnnnn01 Kızlar merhaba yürüme arkadaşını bebişleriniz kaçıncı ay itibariyle kendi başına kullandı seviyorlarmı ♥️
papatyam-34 Yaseminnnnn01 10 aylık iken baby clementoni aldım hiç ilgisini çekmedi zaten kullanışlı da değilmiş çok hafif bi yürüme arkadaşı hemen devriliyor tutunup kalkamıyordu bile sonra gittim fisher price köpekçik yürüme arkadaşı aldım çok memnunum oğlum da çok sevdi kendi başına tutunup kalkıp rahatlıkla sürebiliyor burnu ile falan oynuyor dikkatini çekiyor ki benim oğlumun asla oyuncak dikkatini çekmez ama bu köpekçiği sevdi 😂
Kuzularinanasi Yaseminnnnn01 evet 6aydan itibaren verdim.cok severek kullandi hala daha kullaniyor.onu sepet gibi oyuncak doldurup odadan odaya tasiyor
annedemir Yurume arkadasi degil de kucuk araba almistim onu rahat suruyor ama daha cok mama sandalyesi ve sandalye vs suruyor😂 iyiki almamisim diyorum, 10 aylik oglum