-Alimm- Oğlum tam 14 aylık ve yaklaşık 1aydır yürüyor fakat hep parmak ucunda, ayakta sabit bir şekilde basarken yere tam basıyor fakat yürürken parmaklarının ucuyla yürüyor . Sizce düzelir mi yoksa ortopediste göstermeli miyim 😟
Esratnrqn -Alimm- kesinlikle erkenden müdahale etmek gerekir . Ortopedi doktoru sekreteriydim bu tip bi çok hastamız başvururdu . Erken müdahale çok önemli geç kalınca cocukta alışkanlık oluşuyor fizik tedavi rehabilitasyon süreci başlıyor mutlaka götürün yürüme sürecinde bu şekilde başlamasın
bidibidibidi Esratnrqn merhaba belki bilginiz vardır danışmak istiyorum size. Bebeğim 12 aylık kaval kemikleri hafif o şeklinde . Sol bacağındaki biraz DHA fazla. Bu şekildeki bebeklere ne öneriyorlar?
Humaahsen Benim kizimda cok bastı oyle sonra bıraktı arada yapar bazen bende balerin olacalsın heralde dıye gülerim 2yasında suam
Mrs_Asel17 Yurutece erken bindiği zamanlarda boyu yetmeyince parmak ucu yurudukleri için alışkanlık oluyor dayımın kızı okula gidene kadar %70 parmak ucundaydi ama erken zamanlarda ağır ayakkabılar giydirmek belki fayda olabilir alışana kadar
Deletedmom133 -Alimm- geçmiş olsun benim akrabamın kızıda öyleydi düzelti büyüdükçe ama için rahat etsin götür bir doktora
-Alimm- Ata0707 yok hala aynı ama geçen hafta doktor kontrolünde sorduk doktora 2 buçuk yaşına kadar devam edebilir normal dedi, alışkanlık olduğu için yapıyormuş bırakır bir süre sonra dedi
Ata0707 -Alimm- ay inşallah ya..bizim Dr 2 yaşına kadar düzelir sıkma canını dedi..sizinki kaç aylık??hep mi ayak ucunda yürüyor??
-Alimm- Şu an tam 15 aylık, evet hep parmak ucunda yürüyor sadece normal ayakta dururken topuklarına basıyor ama adım atacağında parmak ucunda atıyor
asel2020 cydcvk çok az kullandım normal yürüyordu ara ara parmak ucuna basıyordu 3 gündür sürekli parmak ucu oyun haline mi getirdi bilmiyorum sizin düzeldi mi?
cydcvk asel2020 yok ben yürüteç kullanmadım doktorum kesinlikle kullanma dedi. Yürüme arkadaşı kullandım erken yürüdü çok memnunum ben ama yürüteç kullanan beneklerde parmak ucu yürüme oluyo zamanla düzeliyor