Kızlar 1 senedir kullanıyorum bu hapı. Hiç aksatmam saatini bırak dakikasını falan geçirmem. Bugün adet günüm ama sabahtandir akıntı içinde ince çizgi şeklinde kan görüyorum sökülemiyor muyum neyim anlamadım. Sizinde böyle oluyor mu korkmalı miyim hamilelik açısından. Hayır düşündüğüm zaman hamilelik yaratacak farklı bişey de olmadı diğer zamanlardaki gibi kullanima devam ettim.