socialmomy Instagram’da takip ettiğim ünlü doktorlar dalma varsa iyi değildir mutlaka doktorunuza söyleyin va diyor epilepsi ihtimalinden ama dalıyor yani her insan gibi ne bileyim tehlikeli mi bu kadar ya
motherofLeyla socialmomy bizimki arada bi dalıyordu şimdi 6 buçuk aylık şuan pek yok ama bundan 1 2 ay öncesine kadar dalardı o da 10 15 saniye anca yani hani uzun süreli dalma varsa dakika gibi bilgim yok 🤷🏻♀️ epilepsi felan olsa belli olurdu ya nöbet geçirir yani sadece göz dalmasıyla direk epilepsi denilebilir mi bilemiyorum
papatyam-34 socialmomy Oğlum bir yaşında yaklaşık 2-3 aydır bi dalma sorunu var uykusu geldiğinde yeni uyandığın da bazen oyun oynarken de yapıyor ben de epilepsi ile alakalı olduğunu bildiğim için iki kere götürdüm ama iki doktor da bebeklerde epilepsi dalma ile anlaşılmaz en son evre olur yani bebeklerde öncesinde nöbet falan geçirdi mi aile de varmı dedi yok dedim tamam korkma o zaman gözü daldığın da geç karşısına ellerini birden şak diye şaplat o zaman kendine geliyorsa hiç sorun yoktur biz öyle anlarız dedi bende her daldığında öyle yapıyorum direk dalması gidiyor
gns_123 Kızım 2yasinq gircek uzun süredir de göz dalması var , özellikle göz muayenesine gittik çocuk doktoruna gittik kimse olumsuz birşey demedi. Bazı şeyleri biz anneler gerçekten de fazla abartiyoruz, evham yapıyoruz sanırım.