Bebeğim 3 hafta geriden geliyordu anne karnında buz yüzden erken doğduk. 6 gün yoğun bakımda kaldik 1755 kilo doğduk şuan 11 günlük 1800 gr olduk mama ve emzirmeye devam ediyoruz doktorumuz mamayı 40-45cc yap dedi ancak ölçek nasıl ayarlamam gerekir aklım çok karıştı yardımcı olabilecek var mı acaba 🤔