Ay Arkadaşlar yardım edinnnn. Oğlum 2 yaş 2 aylık cişini yaptığı zaman gelip söylüyordu bana ve yaşının da geldiğini düşünerek tuvalet eğitimine başlayım dedim okudum araştırdım ve başladım ama 2 günde hüsran ve hayal kırıklığı yaşıyorum resmen psikolojim bozuldu. Daha 1 kere bile ne lazımlığa yaptı ne tuvalete. Sürekli üstüne yapıyor ısrarla. İlk başta oturmak istemedi oyunlarla çizgi filmle felan oturtdum ama bu sefer de oturunca yapmıyor kalkınca 2 dakika sonra yapıyor. 2 gündür daha 1 kere bile yapmadı lazımlığa normal mi ???? Devamında nasıl davranmam gerekiyor size ?? Önerileriniz var mı ?? Yada eğitimi bırakmalı mıyım ??
(16 haftalık hamileyim, kucağıma pek alamıyorum)