O kadar çok moralim bozuk ki kızlar oğlum 10 aylık oldu hiç emmedi mama yiyor doğduğundan beri ve 4.ayda mama reddi başladı ve bugüne kadar asla bitmedi 4.aydan beri zorla bi mamayı 1 saatte içirdim çok yoruldum ama bıraktırmadım . 10 aylık olduk yediği şey bi yoğurt bide hazır meyve püresi başka asla yemek tarzı şeyleri yemez hep özenir tarif denerim ama hep sonu hüsran olur. Bende yemiyo diye mamasını ne kadar zor olursa olsun devam ettirdim kendimi yıprata yıprata evden dışarı bu mama yüzünden çıkmadım. Ve şu an mamayı bıraktı 3 gündür 1 kere ağzına sürmedi asla bi yudum bile yemedi yemek yemiyorken tek dayanağım mamaydı şimdi mamada yemiyor. Yemekte yemiyor sırayla yoğurt püre şeklinde 3 gündür gün geçiriyoruz böyle karın mı doyar . Çok moralim bozuk başına gelen anneler var mı siz neler yaptınız acaba🥲🥹