sb- Bebeklerin büyüme hormonu gece salgılanır, tokken de bu hormon salgılanmaz. Oğlum zayıf diye uyanmamasına rağmen uyurken besliyordum, doktoruma söylediğim zaman yanlış olduğunu ve 9.aydan itibaren gece beslenmesinin kesilmesi gerektiğini söylemişti