askmoglum Doğumdan sonra regl olmaya başlamıştım bu hapı kullandıktan sonra 2 aydır regl olmuyorum hapı bıraktım ama halen olmadım bilen yazabilir mi
2boymommy askmoglum benim doktorumda bu hapi yazdi yazarkende bunu hergün araliksiz kullanmami söyledi ve bu hapi kullanirken adet olmicaksin hic demisti bende kullanmadim acikcasi 🤭
Misracalik askmoglum bende 1 kutu bitirdim 1 ayda 3 kere adet oldum 2 ci kutuya başladım eger bu ayda zırt pırt adet olursam icme dedi doktor koruyucu igne vururuz dedi şuan adet olmadgnz icin baya şaşırdım bende mi sıkıntı var aceba
S-252525 askmoglum bende de.ayni durum var bir yıl.kullandim.suan bıraktım.iki hafta oldu ama halen olmadım henüz
askmoglum 2boymommy ay demek ki her doktor farklı şeyler söylüyormuş benm gittiğim doktor da bu hap adetini düzene sokar demişti 🤦🏻♀️
2boymommy askmoglum bana hic adet görmiceksin bu hapla dedi bende kullanmadim hapi almadim bile ama senin doktor niye öyle dedi ki
askmoglum 2boymommy bilmiyorum ki ya ben 2 ay kullandım ne güzel daha yeni yeni regl olmaya başlamıştım doğumdan sonra😢
2boymommy askmoglum valla ben yurtdisindayim belki orda icerigi farklida olabilir simdi bende sasirdim 🤣
2boymommy askmoglum valla ben yurtdisindayim belki orda icerigi farklida olabilir simdi bende sasirdim 🤣
askmoglum Misracalik bende sıkıntı olmasın🥲 bilemedim şimdi korkmayada başladım adet olmadığım için ilaçtandır diye düşündüm ben hep 🥲🥲
R_y_M askmoglum ilaç asla adet gördürmüyor hormonlu çünkü ara ara lekelenme oluyor o kadar ama çok iyi korıyor düzenli içersen
S-252525 Misracalik bu ilacı bir yıl.kullandim.suan bıraktım adet olmadım halen beklemedeyim.sanirim.
askmoglum S-252525 ben sadece 2 ay kullandım yaklaşık 10 gündür bırakmışım ama olmadım bende henüz bunun için doktora gideceğim