Kubra226 doktor 5 dakikada nasıl anlıyor diyoruz hep
Ama inanın ki anlaşılabiliyor
Sadece biz kondurmuyoruz
Önemli olan tanı değil , hangi konu eksikse tamamlamak (özel eğitim , evde eğitim vb)
YŞı da küçükken farkedilmiş çok iyi
(((Benim oğlum da tanı aldı )))