Humalevnt56 Şuan sleeppy kullanıyorum ama taşma yapıyor babytuco veya bebemnatural kullananlar memnun mı acaba onlara mı geçsem
ilkaay0 Humalevnt56 bende 5 aydır sleepy kullanıyorum. Bi kere babytuco denedim pişik yaptı. Molfixte hem sızdırma hem pişik yaşadım hemde bence sleepye göre çok kaba bi kez. Genel olarak ben sleepden memnunum. Bebişler artık büyüdüğü için eskiye nazaran biraz daha sık alt değiştirmek gerekiyor o yüzden gece uyutmayan önce bezini değiştiriyorum o zaman sorun olmuyor
edafmo Humalevnt56 baby turco taşma yapti. Molfix, baby turco, sleepy bio natural, soffio pure touch denedim. Şuan goon premium soft kullanıyorum inanılmaz memnunum keşke daha önce gecseymisim dedirtti. İpek gibi yumuşacık, sıfır koku taşma ve pişik
UcuBulunamayanBant Humalevnt56 sleppy bizdede sizma yaptı oglum 2yasinda 3.ayindan beri baby turco kullaniyorum simdi yenidoğan kızım var ona da bunu kullaniyorum ne pisik ne sizinti yapmadi bizde
yildizmom-2023 Humalevnt56 baby turco kullanıyoruz memnunum ıslak mendili de baby turco yenidoğan kullanıyorum
Betulsark Baby plus kullanıyorum du an memnun kaldım mı kalmadım mı bi karar veremedim ama sanırsam bu bitince bide goon deniycem çok duydum çünkü onu rossmann bezleri aşırı iyi hatta primadan iyi ama maalesef prima fiyatı ile aynı
Cennetinsusu Humalevnt56 Bebem naturel kullanıyorum güzel bez beğendim. Geceleri 4 numara onu kullanıyorum. Gündüz 3 numara molfix kullanıyorum.
Gumus25 Humalevnt56 molfix kullanıyorum memnunum sleepy geceleri tasma yapıyor bide bedenleri küçük diğer bezlere göre