Cekiyorum_Gulumse annaco 1 yıl boyunca 20 metre küp ücretsiz.(nisan gibi biticek) Yakmaya başladığımızda 20 yi gecicegimiz için ücret gelmeye basliycak
[silindi] annaco Hiç bir zaman ücretsiz olmadı ki bir kere fatura göndermediler yani olan borcu sıfırladılar. Sonra fatura gelmeye başladı. 25 metreküp ücretsiz şeklinde sadece. Yani evde yanan kombilerin parası her zaman gelecek 25 metreküp bedava olacak