14 günlük bebeğim var, göğsümün Bi tanesi hıc iyilesmedi Bi sürü sey denedim. 2 gecedir ağlamayan ben bagıra bagıra ağlayarak hastaneyi inlettim morfin le susturdular sakınkestırıcı yaptılar. Yarın genel Cerrahi bakacak, ve cerrahi müdahale ile iltihapı sonlandıracak inşaallah, basına gelen varmı