mrvyhya Ecemsultan kolik mi doktor bişey soyledimi sadece aksamlarimi ağlıyor gazı da olablr benim bebeğimiz hem çok gazlı hem kolik dedi doktor
Nrgngr Ecemsultan cadı saati diye bir şey varmış netten bakarsanız. Bizimki normalde de gazliydu ama akşam belirli saatlerde hep ağlar hiç bir şekilde susmazdi geride kaldı şimdi sadece sabır bolsa sarılmak emzirmek konuşmak ile yavaş yavaş geçecektir inşallah zamani gelince kendi bırakır aglamayu
Ozlemtanirikbal Ecemsultan valla 40 günlükken biraz daha iyileşti ama 2 aylık olduktan sonra daha çok iyi oldu gün geçtikçe iyileşiyor merak etme atlatcaksın
Ecemsultan mrvyhya evet canım gündüz çok güzel keyifli gayet iyi ama akşam uykuya dalarken sürekli ağlıyor. Gaz damlası kullanıyorum masajda yapıyorum ama fayda etmiyor. Senin bebeğin ne kadar lık
mrvyhya 1 ay 23 günlük ama benim bebeğim gündüzleri de gecelerinde ağlıyor sürekli gazı var sürekli kucakda sustirmsya calisyrm 2. Gaz damlası deneyisim artık başka şeylere geçtim kiraz çekirdeği kemerimaldim gelmedi ayağının altına acı elma yağı varmış ondan 1 damla sürüyorum rezene çayı içiyorum
Ecemsultan mrvyhya hangi damlayı kullanıyorsunuz. Bizde yok gündüz ağlaması. Ben ayağını üşütme eye çalışıyorum
mrvyhya Ecemsultan biogaia kullandım şuan sap simple aldık ama bilemedim sanki fayda göremedim bebekdenbbenege değiştirmiş deneyerek bulabilirsn diyor herkes
Ecemsultan mrvyhya simple bize iyi geldi baya dun aldık daha bugun baya rahat. İnşallah düzelirler yaa çok yıprandım artık
Bedis- mrvyhya Nurse harweys deneyin bende ilk başlarda bu iki damlayı denedim ama faydasını görmedim. Hatta daha çok gaz yapmaya başladı. Bu damlaya geçtikten sonra daha rahatladık en azından
Derininannesi32 İkinci aydan itibaren azalmaya başlıyor, benim bebeğim üç buçuk aylık ağlama nöbetleri yok artık ağladığında kucağa alınca sakinleşiyor gazı olsa bile. Ben biogaia ve nurse hurveys şurup kullanıyorum şurup çok iyi geld i bayağı etkili.
Ecemsultan Derininannesi32 bügün 1 buçuk aylık oldu 1 buçuk ay daha idare ederim. İnşallah biran önce geçer çok yorgunum uyku falan yalan oldu 😃
durker Ecemsultan Bizde 46 günlüğüz gündüzleri akşamları sürekli kucakta. Kucakta sakinleştirebildiğim için gaz damlası kullanmıyorum sanki damlalar bu süreci daha uzatacakmış gibi geliyor bana . İki gündür pusete oyuncaklar astım elleriyle ayaklarıyla çarptıkça bi yarım saat kalabiliyor o biraz rahatlattı beni . İlk çocuğumdada böyleydi 2 aydan sonra rahatlamıştık geçici süreç olduğunu düşüp sabretmeye çalışıuorum yoksa kol omuz filan kalmadı yani artık
Ecemsultan durker ben de sling kullanıyorum evin içinde bile😃 Allah tan onu seviyor oyuncağı bende astım dikkatini çekti aynen ama daha elini atamıyor ☺️
Gldekpnci Ecemsultan 48 günlük akşamları uyanık olduğunda hep ağlıyor gündüz daha iyi nispeten geçicek diye bekliyoruz
Ecemsultan Gldekpnci bizde 44 gün oldu bügün aynen akşam saatleri bizde öyle başlıyor durmadan ağlıyor