Kızlar selaam. 🌸 Çocuk ve süt parasını nereden alabilirim çocuğum beş aylık oldu. Eşimin bir akrabası sosyal hizmetlerde çalışıyor bebek ilk doğduğunda ona söylemiştik ben başvuru yaptım dedi ama e-Devlette herhangi bir başvuru gözükmüyor. Kendine sordum geri dönüşte yapmayınca tekrar da sormak istemedim size sorayım dedim ne yapmam gerekiyor ben kendim e-Devletten başvuru yapabilir miyim yoksa sosyal hizmetlere mi gitsem sizler nasıl aldınız geri dönüşünüzü bekliyorum