Şu çok konforlu dedikleri yatıp kalkan kısalıp uzayanlardan kesinlikle tavsiye etmiyorum. Konforlu mu ? Evet konforlu fakar oturma yerini sanırım 5 aylık bebeklere göre yaptıklarından bi tık eğimli kalıyor ve bu yüzden bebek hep yatar pozisyonda yayılarak oturuyor. Dik duruşu pek desteklemiyor. Bebegim şu an 9 aylık ve hala tabagından bişey almayaalışırken zorlanıyor sürekli mekik çeker gibi kalkıp tekrar yayılıyor. Ennnn güzeli ve çevremde kullanıp memnun kalanlara istinaden söylüyorum dümdüüz mama sandalyesi biraz kaliteli olsun istiyorsanızda ikeanın mama sandalyesini öneririrm