Benimde kızım bu şekilde. Bence hırıltısı var
Nefes alırken burnundan falan o sesi duyuyorum. Dün doktoruna götürdük hayır bir sorun yok diyor. 69 günlük bebeğim
Bebeklerde gırtlakları henüz tam gelişmediğinden bu sekilde sesler cıkartabilir dedi.. korkutucu bir durum sürekli tetikteyim ama tedavisi olam bir şeyde değilmiş
Sürekli sürekli nefes alıp verme sesini bu sekilde duymam garip geliyor