3 aylık oğlum var anne sütü mama olarak ilerliyoruz sma comfort kullanıyorduk fakat optiproya geçiş yapsak sıkıntı olur mu kakasını da 1 hafta da 1 yapıyor aylık olduğundan beri böyle mamadan mı kaynaklı bilmiyorum kolik bi bebek değil Yardımcı olur musunuz