arennehir Normal dogum yaptım baş parmak kadar et cıktı resmen oturamıyordum kanama yoktu ama yürürken bile sanki ped sıkışmış popoma gibiydi. Asla rahat değildim. Eczaneye sordum bir krem verdi sbaah akşam o bölgeyi temizledim şiş olan kısma sürdüm 2 3 günde tamamen kayboldu. Şuan bile 2 sene gecti mesela evde bulunur o krem. 2.bebepime hamielyim yine olursa onu kullanıcam. Gecmiş olsun.
Procto Glyvenol krem