Kizlar oğluma 1 ay once tuvalet eğitimine basladik masalhh güzel de ilerledik. Ama su anda gece ıslatmalari başladi. Uyutmadan önce mutlaka çise götürüyorum. Gece de 4-5 gibi götürüyorum ama su aralar gece götürmeye kalmadan çis yapmis oluyor. Gündüz de aglayinca altini islatmaya basladi. Cok üzülüyorum cok güzel baslayan tuvalet egitimimiz bu hale geldi. Suanda evde de misafir var bir haftadir ondan mi acaba? Akli mi karisti ev bir anda kalabaliklasinca? Fikri olan tecrübesi olan yazsin lütfen 🙏🏻