2 ay bitecek taktirali 5 ay oldu dogum yapalı henuz adet olmadim. Ara ara kahverengi lekelenmem ve hafif kasık ağrısı oluyor. Doktora sira aldim ama merak ettm. Spiralden dolayo boyle ara ara lekelenmesi olan var mi? Tek spiralle korunmuyorum ama yinede tedirgin oldum. Tkatirdiktan s1 ay sonra kontrole gittigimde doktorum cok guzel oturmus demisti ama bu lekelenme ve kasik agrisi neden olur bilemedim