Merhaba arkadaşlar
Benim oğlum 33 aylık yaklaşık 20 gündür devam eden bir tuvalet eğitimindeyiz. İlk başlarda normal olarak altına kaçırmalar yaşandı fakat ⅔ gün sonra çiş konusunda düzene oturduk fakat ilk kaka geldiğinde oturmak istemedi benim en büyük hatam baskılayıcı olarak çocuğa kızmam yapmadan kalkma vs gibi inanılmaz korktu resmen travmaya sebebiyet verdim bunun bedelinide ağır ödedim zaten çocuk tuvalet kelimesi duymak görmek istemedi bir ara tekrar beze dönmeyi bile düşündüm fakat pes etmedim kitaplar okudum videolar izledim tecrübeli kişilerden derken şöyle bir yazıya denk geldim oyunla çocuğa öğrenemeyeceğiz şey yok arkadaşlar kesin ve net bilgi. Kahverengi oyun hamuru lazımdı fakat evde yoktu kaka görüntüsü vermek için sarı renk vardı evimizde Türk kahvesiyle yoğurdum ve oldu jsjsjs neyse detayları veriyorum ki sizde faydalanın diye. Daha sonra bizim evde iki tane lazımlık var birisine peluş ayıcığı oturrttum ve konuşturdum çok kakam geldi ben kakamı yapıyorum vs gibi sürekli oğluma gösterdim çocuğun görmeyeceği şekilde hamuru lazımlığa koydum kaka sandı tabi. Hadi kakamızı evine gönderelim diyip sifon çekip baybay yaptık. Böyle böyle derken onun korkulacak bişey olmadığını gördü bende sürekli anlattim tabi şuan daha iyiyiz lütfen maşallah diyin 🥲 zamanla daha iyi olacaktır bu kadar uzun anlatmamın sebebi çocuklar herşeyi oyunla öğreniyorlar fikir olsun ve kendinizi umutsuzluğa kaptırmayın diye, herkese kolay bir süreç diliyorum🫶🏻