3 ay 4 günlük bebeğim var.Önceden sıksık emerdi 1 haftadır almıyor.3 saatte bir alıyor. Bez sayısı da azaldı.Aç mı kalıyor acaba?Bu arada emerek uyumaya da alışmıştı.Bu aralar emerek uyuduğunda gaz sancısı tutuyor.Aklımda bi sürü soru.Sizler bebeğinizi ne sıklıkta emziriyosunuz nasıl uyutuyorsunuz bez sayısı günlük kaç oluyor?