Bebeğim 23 aylık. Dün tuvalet eğitimine başladık. Akşam bezi bağlamadım çişini tuvalete yaptı yattık. Bu konu dışı tabii. Gece tuvalete kaldırdım yine yaptı ve bir anda kustu. Bir avuç kadar. Gün içinde dondurma vermiştim ama birkaç kez sadece kaşığın ucuyla mercimek kadar verdim yani sadece tadımlık. Akşam yemeğinde de köfte, yanında kabak kızartması vardı. Kabakları kızartırken çiğ olarak yemek istedi ve beş altı dilim yedi. Acaba çiğ kabak mı dondurma mı yaptı? Yoksa başka bir problem mi var? Daha önce başına gelen var mı?