Kızlar merhaba. Kızım 2 yaş 15 günlük sütten 2 gündür ayırmaya çalışıyorum gündüz hiç vermiyorum arabada uyutup geliyoruz ama gece memesiz uyumuyor 2 gündür gece emziryorum gündüz uykusu da olmayınca bende yoruluyorum uykum geliyor simdi saat 3 emzirdim yeni uyudu böyle alıştıra alıştıra bıraktırabilirmiyim? Ay herkes bebeğini zor der benimki öyle böyle değil komşular bile yarın kapıma gelcek dün gece noldu diye o kadar bağırıp ağladı yani hayır yorulunca uyumuyor arkadaşlar ağlıyor bağırıyor. Napacam off ne zor bişeymiş bu keşke daha bebekken bıraktırsaydım belki daha kolay olurdu veya keşke emzik emen bebek olsaydı şansıma tüküreyim doğum yapıp da böyle zorlanmamıştım. Tuvalet eğitimi diş atak hepsi boşmuş hepsini üstesinden geldim ama aylarca deniyorum olmuyor