Kızlar kızım 4 aylık 10 günlük 2-3 hafta önce mamamız değişti katı bir mama kullanöıya başladık doktor önerisiyle kusmamız fazla diye ama ondan beri kakamıız yapmıya çok zorlanıyoruz yani önceden kendi yapardı şimdi ben yardım edersem zoelaua zorlaya yapıyor bazen kanıyor bile.. ağlama yok ama kıp kırmızı oluyor acaba katı mamayı sindiremediğindemi..