Asyky Bebeğim 3 günde bir kaka yapıyor daha 45 günlük sizde bunu yaşayan varmı kabız dwğil ama 3 gün yapmıyor 3. Gün sonunda yapıyor yediğim şeylerden mi oluyor çok canımı sıkıyor bu durum gazı da aşırı kokulu oluyor kaka yapmıs gibi koluyor
Kokina07 Asyky sadece anne sütü alıyor ise 10bile normal diyorlar. Ağlama sızlama ağrısı yok ise kafanıza takmayın🩷
Gulnazz Benimki de öyle rekorumuz 5 gün 🥲 ama normal yediklerinden değil. Bütün süt bebeğe yarıyor dışarı atıcak bişey kalmıyor demekki ☺️
ymmyl Gaz ilacı kabız yapıyormuş bende yeni öğrendim doktor beslenmeden sonra 1-2 kaşık su ver dedi bebek kabızı macun kıvamında kaka demek