Nolur yalnız değilsin diyin🥹 1,5 senedir bezsiz ama uzun süredir altına işiyor her gece ve her sabah. Nevresim yıkamaktan psikolojim bozuldu. Terapiste ve doktora götürdüm 5 yaşa kadar normal sorun yok dediler. Bu sorunu yaşayıp geçirebilen var mı? Şunu yaptım geçti, bunu verdim bitti diyenler🫠🫠