Dogadilara Daha kaloriferleri acmadik evin için şuan 23 derece falan ama kızım üstünü hiç ortturmez dün sabah buz gibiydi vücudu şimdi iki togg tulumu var onu giydirdim içinde sadece zıbın var baktığıma göre tabloda öyle anladım doğru müdür 🤦
cicekannesi12 Dogadilara bende bugün aldım 1 yaşında kızım için 2 tog aldım içine uzun kollu zıbın giydirip yatırmayı düşünüyorum
Sarebebek_ Dogadilara benim kızımı terletmiş tog sanırım kalın oldu içindekiler odamız 19-20 dedece soğuk oluyor şuan terlemiş kontrol ettimde napsam üstünü mü değiştirsem şimdi uyuyoda çocuk 🥴🥴 bu togg işini bende anlayamadım vallah
Dogadilara cicekannesi12 çok elyaflı terletir gibi geldi bana çözemiyorum su togg olayını iki senedir 😂
cicekannesi12 Dogadilara bişey olmaz ya denersin baktın terliyor ona göre önlemini alırsın benimkide hiç üstünü örtmez yeni evimde kombi yanmasına rağmen soğuk balkon var odamızda sanırım onun soğuğu cam balkon yaptircaz bakalım totimiz donuyo uyurken kızımı dusunemiyorum
Kokina07 Valla bende icine uzun kollu zıbın giydirmeyi düşünüyorum 1.5 tog oda 25derece olmasına rağmen kızım buz gibi normal uzun kol pijama takımı ile
Dogadilara Kokina07 sıkıntılı bide ya sıcak gelcek çığlık çığlığa kalkcak bu saat oldu uyutmaya çalışıyom bide sıcaktan kalksın istemiyom 😂
Dogadilara cicekannesi12 cam balkonun da etkisi yok bence bizde iki balkon vardı birini yaptırdık totomuz donuyor bide ona ısıtıcı al şimdi 😂
cicekannesi12 Dogadilara ay dur korkutma beni eski evim ne güzel sıcaktan terlerdik kışın ya öffff jsbdjddbjfb
Dogadilara Sontvbukucu sadece zibinla yatırdım altinada bişey giydirmedim biraz da örttüm uyanana kadar bakcam bakalım
Sontvbukucu Dogadilara ortmenize gerek yok terler. Arada kontrol edin 2 tog kalin bir tog biz 1 tog kullanıyoruz 23 24 derecede sadece zibinla ama çorap giydiriyorum buyuk çorap sıkmasın diye. Benimki erkek o yüzden 1 tog kullaniyorum. Erkekler daha az usuyor genelde.