karahann henüz bırakmak icin cok erken
Bizimde 18inde 2. Ayımız dolacak, doktor sadece bir kere 4 saatte bir besle yenilirsin, kalanı 2-3 saatte bir dedi.. Kızım zayıf dogdu, ondan olabilir tabi
Ama en azından kırkınız cıksın, acıktıgını bilmez o
Daha cok minik