Eleanora Adetden sonra ara kanamasi yasayan oldu mu? Ilk kez basima geldi. Neden ola bilir? Adetimin 14cu gunu. Adetim 7 gun devam etdi bitti. 9-10 gunden beri az az kanamam var. cok korktum ilk kez boyle bir sey yasiyorum.
momlifetime Eleanora Bende yaşadım 2 ay önce. Adet oldum sonra bir kaç gün geçti tekrar kanamam oldu aynı adet gibi ben ertesi gün hapı kullanıyorum ona bağladım doktora gitmedim . O hap düzensizleştirdi adetimi sanırım
Sun_mom Kist olabilir ben kist varken yaşadım doktora görünmenizde fayda var biz ne desek boş bilemeyiz sizinki neden oluyor.
Sun_mom Eleanora geçmiş zaman tam net olmamakla birlikte 2. Ya da 3. Oluşundan gittim doktora bir kaç gün sürüyordu benim kistim alındı geçmemişti ama bir çoğu bir sonraki adetlerde geçiyor.