Morumsupembemsii Kızlar gece geç saatlerde yatsa bile erken kalkıp enerjik olabilen var mı nasıl yapiyosunuz tüyo taktik bişi var mı?
ShuraMeyra Morumsupembemsii bünye meselesi sanırım .. sabah 6 da kalkacagı . Kalkmadan 1 er saat aralıklarla yine kallacagım😂 kız benim uyku şekerleme ahahgaga
Bebetonunannesi16 Morumsupembemsii mecbur kalıyorum dün sabah 5ten sonra uyuyup 9da kalktım hala ayaktayız bebemle
ArvenMom Morumsupembemsii bi taktik yok sabah 5 de yatsam 1 saat sonra kalksam da hep enerjiğim 1 saat bile yetiyor
Adababy Morumsupembemsii gece geç yatmayı sevmiyorum ama hala ayaktayım bebem uyudu ben 3 de falan yatıyorum aabah bazen 7 bucuk bazen 8 ve bazende 12 de kalkıyorum işi ilginç yani ben hangi saatte uyanırsam kızımda benimle birlkte gözlerini açıyo😂
yuhumgeliy ArvenMom gerçekten mi ya ben 2 de yatar sabah 9:30 gibi kalkarım ona da gözümü açamam geri uyumak isterim mecbur kalkıyorum kızım o saatte kalktığı için de gün boyu gözümü açamıyorum sürekli uyku halinde oluyorum ya
ArvenMom yuhumgeliy valla bu saat hala ayaktayım kızım uyudu ve sabah 11 de falan uyanıyo benden çok sonra falan 5 aylık birde 😂😂 ama enerjim tam gaz
yuhumgeliy ArvenMom valla helal olsun nasıl böyle oluyorsunuz dhdh acaba kiloyla mı alakalı Sağlıklı mı besleniyorsunuz
ArvenMom yuhumgeliy sanmam kiloyla alakalı olduğunu bünye meselesi bence tamamen ben kendimi bildim bilesiye böyleyim ha sağlıklı besleniyorum odası ayrı ama etken olduğunu sanmıyorum