Pako07 yaa ayiptir soylemesi ben şanslıyım bu konuda 😄 yani annem mesela bozuldu galiba der bi esyayi koyar kenara ben fise takarim calisir bile 😄 siemens diger esyalarim esim diyo ki siemens alalim firini da fiyati da iyi ama ben yine de kararsiz kaldim bosch da cok cok övülüyor. Arceligin de yazdığı daha dogrusu vaad ettigi ozellikler baya iyi.