Bebeğim 4.5 aylık, sadece anne sütü alıyor, emiyor. Emzik falan tutmadı, 2 ay önceye kadar sağdığım sütü biberonla ya da kaşık biberonla içiyordu. İşe başladım Bir haftadır deniyoruz asla içmiyor sağdığım sütü. Emzirirken biberonla mememe doğru damlattım ağzına gitsin diye onda da ağlamaya başladı. Birkaç seferdir böyle. Neden olabilir başına gelen var mı ?