Bana çok gereksiz geliyor ucuz bişey değil . Bi de hergün binemez kış geldi zaten . Eviniz büyükçe bir bahçeye sahip değilse koyacak yer bulmakta ayrıca cabası . Bi bakacaksınız çocuk büyümüş gitmiş pek binememiş. Eğer almadıysanız scood and ride almanızı öneririm